Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Guatemala EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Guatemala EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Guatemala EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Guatemala EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Guatemala EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Guatemala EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Guatemala EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Guatemala EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Guatemala EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Guatemala

Ir abajo

Guatemala Empty Guatemala

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 10:50 pm

--- pilgrim 09/02/06

Hola de nou,

Una altra de les idees per aquest estiu que ens ronda el cap, es anar a Guatemala, ja que hi tenim una amiga que s'hi estará un any, i li aniriem a fer una visita.

No conec res d'aquest pais, i com he vist que algú de per aquí hi ha estat.... m'encantarien algunes recomanacions. Per exemple, zones més recomanables, seguretat en el país, ...

I de passada... alguna idea brillant per trobar vol a bon preu?? tornem a parlar de l'agost, així que qualsevol estalvi serà ben rebut!!

Gràcies per avançat.


Editat per darrera vegada per fonamental el Dl Oct 13, 2008 10:53 pm, editat 1 cop en total
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Guatemala Empty Re: Guatemala

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 10:51 pm

--- vagamos 09/02/06

Jo no et puc ajudar molt ja que no he estat a Guatemala, pero els bitllets d'avió piquen fort per ser Agost, al voltant de 1000 euros amb Iberia (que serà crec el més barat que trobaràs...), tot el demés que podríes trobar es un vol a alguna capital propera que fos més barat, per exemple Mexic DF, Panamá, San José, i llavors fer conexió amb Guatemala encara que perdràs temps i dubto que t'estalviis gaires diners.

Sobre Guatemala només et puc dir que tinc diversos amics que diuen que Antigua es una ciutat meravellosa.

Sort amb la busqueda!!!!!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Guatemala Empty Re: Guatemala

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 10:52 pm

--- VIATGERA 01/03/06

Hola!!

Jo vaig estar ara farà 4 anys a Guatemala durant uns 15 dies´i a més al mes d'agost; així que em sembla que et puc ajudar amb tots els dubtes que puguis tenir, ja que vaig estar per quasi tot el pais.

Et recomano, tal com t'han dit Antigua (és una ciutat colonial encantadora), el llac Atitlan (fantàstic), Chichicastenango (el seu mercat, el millor per fer totes les compres!!!!) i sobre tot i si t'agraden les "pedres" Tikal, la Nova York del Maies, una autèntica meravella!!

Respecte a Guatemala City, té molt poques coses a veure, així que si t'ho saltes o bé hi estàs sols 1 dia, n'hi ha més que suficient. A més de que la ciutat és força "perillosa", ja que al haver-hi molta pobresa, la gent està a l' aguait de tot el que fas i has de vigilar fins i tot a dins dels edificis.

Però a la resta del pais, la gent es oberta, carinyosa i molt, molt agradable. I sortint de la capital, la resta del pais has de vigilar com qualsevol pais.

Bé, si vols més informació demana, t'ajudaré en tot el que pugui!!

Ah, per cert, jo el viatge en avió el vaig fer a través de Air France i Delta Air lines (vaig fer 3 parades)

Petons,

Núria
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Guatemala Empty Re: Guatemala

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 10:53 pm

--- pilgrim 01/03/06


Hola Núria!!!

Qué bé que em puguis informar!!!!! la veritat és que encara que no estem segur si hi anirem o no, així que tota informació que rebem pot ser molt important per decidir-nos!!

La vertat es que si hi anem, la intenció seria anar cap a la zona de Esquintla, que és on hi ha la nostra amiga, i llavors des d'allà fer alguna escapada, excursió o fins i tot ruta d'alguns dies per alguna zona interessant.

En saps alguna cosa de Esquintla?
El que començo a tenir clar es que una visita a Antigua és indispensable!

Bé! no t'en vagis gaire lluny que segur que aviat tinc més dubtes amb els que bombardejar-te.
De moment moltíssimes gràcies per la informació, i ja saps que tot el que em puguis dir, serà benvingut!
fonamental
fonamental
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Edad : 42
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Guatemala Empty Re: Guatemala

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt


 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum