Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...????

Ir abajo

Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...???? Empty Viatge a l'Orient: Coneixeu contes o llegendes d'Àsia...????

Missatge  Eduard Dv Maig 13, 2011 6:31 am

Fa poques setmanes he creat VIATGE A L'ORIENT (http://contesillegendes.wordpress.com/) un espai on mostrar les meves dues passions: els contes i les llegendes d'Àsia i els meus viatges, descobriments i escrits sobre llocs d'arreu del món...

Necessito un cop de mà... setmananalment publico un conte en català i ara estic buscant nous contes i llegendes de qualsevol dels països o zones d'Àsia... coneixeu alguna llegenda...? i un conte...? alguna web o bloc on trobar-les...? algun llibre a recomanar...????

Espero les vostres noticies i moltes gràcies !!!!

Eduard
Eduard
Eduard
Admin

Nombre de missatges : 66
Data d'inscripció : 03/05/2009
Edad : 58
Ubicació : Canet de Mar

http://www.elblocdelsviatges.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum