Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com

Ir abajo

Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com Empty Un guia, un amic. Kabin el teu company a NEPAL - guideinnepal.com

Missatge  efabra Dv Mar 16, 2012 7:33 pm

guideinnepal.com

Qui soc
Hola, em dic Kabindra (Kabin), vaig néixer l'any 1981 a Baktapur, una ciutat a 15 km. de Kathmandú, la capital del Nepal, on resideixo actualment.


Des del 1999 tinc el títol de guia de Trekking (núm. 3401) i des del 2011 el títol de guia de ciutat.
La meva llengua materna és el nepalès però habitualment també parlo anglès i des de l'any 2010 estic estudiant espanyol, idioma amb el qual puc mantenir converses orals.

VIDEO cançó
Resham Firiri - Kobin

Adoro Nepal i és per aquest motiu pel qual m'agrada tant la meva feina, ja que em permet ensenyar les meravelles del meu país, tant les que visiten els milers de turistes que cada any gaudeixen del Nepal, com els llocs i racons no tan coneguts o visitats.

Sóc un guia freelance, no treballo per cap agència; rebreu de mi un tracte molt familiar i a partir dels vostres gustos podrem crear el vostre viatge.

Estic casat i l'any 2005 va néixer quipà, la nostra única filla.


Experiencia Laboral

A continuació us detallo els trekkings que he realitzat, en diferents ocasions, amb els turistes que han contractat els meus serveis:

1- Annapurna Around
2- Annapurna Base Camp
3- Machapuchare Base Camp
4- Poon Hill
5- Lantang
6- Lantang-Gosaikund
7- Lantang- Gosaikund- Helambu
8- Helambu
9- Gauri Sankar



Tal i com he comentat anteriorment també sóc guia de ciutat, així que si el que voleu és conèixer les ciutats i el seu patrimoni cultural (molts d'ells patrimoni de la humanitat) de la vall de Kathmandú, Pokhara, Lumbini i Chitwan sóc també el vostre guia indicat .

efabra

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 16/03/2012

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum