Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Gener a Portugal: al voltant de Lisboa EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa

2 participantes

Ir abajo

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa Empty Gener a Portugal: al voltant de Lisboa

Missatge  Eduard Dc Nov 25, 2009 3:31 pm

Hola a tothom,

Aquest gener tinc previst passar uns dies a Lisboa i volia aprofitar per visitar (en transport públic, no tinc cotxe) els seus voltants: Queluz, Sintra, Cascais, Mafra, Ericeira, etc. i conèixer els seus atractius.

Així que estic interessat en tenir informació sobre les poblacions que l'envolten (que veure, on menjar, per on sortir,... i especialment, com arribar !!!) així com d'hotels o albergs a bon preu i familiars on poder allotjar-me... serà ben rebuda qualsevol informació o consell...

Moltes gràcies Very Happy

Eduard
Eduard
Eduard
Admin

Nombre de missatges : 66
Data d'inscripció : 03/05/2009
Edad : 58
Ubicació : Canet de Mar

http://www.elblocdelsviatges.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa Empty Lisboa

Missatge  Coneguem Dg Gen 10, 2010 6:52 pm

Hola Eduard,

Ja fa uns anys vaig visitar Lisboa i alguns voltants. Suposo que sobre Sintra ja ho deus coneixer, es potser la part més coneguda, de totes maneres és interessant el traçat dels seus carrers i un castell que hi ha al cim de la muntanya que ara mateix no en recordo el nom. A Sintra el menjar i l'allotjament és car i massa turístic.

Cascais i Estoril, dues ciutats juntes molt aprop de Lisboa són interessants de veure tot i que en mesos estivals estan massa plenes de gent, però ara al gener penso que deu estar millor, allà es poden trobar restaurants casolans lluny de les massificions amb preus força raonables.

A les afores d'alguna d'aquestes ciutats hi ha una mena de gruta que li diuen algu així com la gola del diable i quan hi trenquen les ones es soroll i l'espectacle que provoca l'aigua es impressionant.

Una abraçada!!

Eduard escrigué:Hola a tothom,

Aquest gener tinc previst passar uns dies a Lisboa i volia aprofitar per visitar (en transport públic, no tinc cotxe) els seus voltants: Queluz, Sintra, Cascais, Mafra, Ericeira, etc. i conèixer els seus atractius.

Així que estic interessat en tenir informació sobre les poblacions que l'envolten (que veure, on menjar, per on sortir,... i especialment, com arribar !!!) així com d'hotels o albergs a bon preu i familiars on poder allotjar-me... serà ben rebuda qualsevol informació o consell...

Moltes gràcies Very Happy

Eduard

Coneguem

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 09/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa Empty Re: Gener a Portugal: al voltant de Lisboa

Missatge  Eduard Dj Gen 14, 2010 3:12 pm

Hola Coneguem,

Moltes gràcies per l'info... la veritat és que només coneixo Sintra i fa ja masses anys d'aquell viatge... i tinc ganes de tornar... i per cert, per anar a Cascais o a Estoril com ho vas fer...? és fàcil moure's...? i per allotjar-se, em pots recomanar algun hotelet...?

Moltes gràcies i fins ben aviat,

Eduard
Eduard
Eduard
Admin

Nombre de missatges : 66
Data d'inscripció : 03/05/2009
Edad : 58
Ubicació : Canet de Mar

http://www.elblocdelsviatges.cat

Tornar a dalt Ir abajo

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa Empty Re: Gener a Portugal: al voltant de Lisboa

Missatge  Coneguem Dv Gen 15, 2010 1:47 pm

Hola Eduard,

Jo vaig llogar un cotxe a Lisboa, per tan el tema del transport no en se més, però estic segur que hi ha autobusos des de Lisboa, la veritat és que d'allotjament no ho recordo.

Fins aviat!



quote="Eduard"]Hola Coneguem,



Moltes gràcies per l'info... la veritat és que només coneixo Sintra i fa ja masses anys d'aquell viatge... i tinc ganes de tornar... i per cert, per anar a Cascais o a Estoril com ho vas fer...? és fàcil moure's...? i per allotjar-se, em pots recomanar algun hotelet...?

Moltes gràcies i fins ben aviat,

Eduard[/quote]

Coneguem

Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 09/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Gener a Portugal: al voltant de Lisboa Empty Re: Gener a Portugal: al voltant de Lisboa

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum