Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!!

Ir abajo

Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!! Empty Busco company/a de viatje per anar a ALASKA!!!

Missatge  EvaMG Dt Jun 09, 2009 11:51 am

Hola, em dic Eva,
akest estiu vaig de viatje a Alaska, en principi hi anava amb dos nois, però al final m'he quedat sola... Jo ja tinc el bitllet, volo cap a llà el 24 de Juny i estaré alla fins el 22 de Juliol.
Busco gent que tingui ganes de fer un viatje per veure glaceres, ossos, balenes.... mooolta natura, també poblets... Intentant dormir en llocs económics (hostals, pensions), no gastar molt, però veure molt! Tinc 27 anys, m'agrada fer excursions, fer fotos i veure mon! Si vols acompanyar-me posa't en contacte amb mi. (evamg81@hotmail.com).

Fins aviat!!
Wink

EvaMG

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 09/06/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum