India
5 participantes
Pàgina 1 de 1
India
Hola, em dic Laia, tinc 30 anys, m'agrada vaitjar, les noves cultures, descobrir i veure món.
Disfruto amb la fotografia durant els viatges, no tinc dates concretes, ja que la meva feina és bastant flexible en quant a canvis amb les vacances, però el que si sé és que tinc moltissimes ganes de descobrir l' exòtica India. La gent del meu voltant, preferixen un altre estil de viatge, així que busco company/a de viatge amb moltissimes ganes de conèixer un trosset d aquest país!
Disfruto amb la fotografia durant els viatges, no tinc dates concretes, ja que la meva feina és bastant flexible en quant a canvis amb les vacances, però el que si sé és que tinc moltissimes ganes de descobrir l' exòtica India. La gent del meu voltant, preferixen un altre estil de viatge, així que busco company/a de viatge amb moltissimes ganes de conèixer un trosset d aquest país!
Noor- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 02/12/2014
India
Hola Laia, em dic Eduard tinc 30 anys i m’encanta viatjar, conèixer gent nova i la fotografia també!!!
Em trobo una mica com tu. Tinc ganes de viatjar a l'India, però ningú vol fer aquest viatge en plan "mochilero" que és el que a mi em ve de gust.
L’única restricció són les dates, hauria de ser a l’Agost, fora d’això....
En fi, a veure si en podem parlar i fer aquest viatge!!
Em trobo una mica com tu. Tinc ganes de viatjar a l'India, però ningú vol fer aquest viatge en plan "mochilero" que és el que a mi em ve de gust.
eduardvico- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 07/12/2014
Re: India
eduardvico escrigué:Hola Laia, em dic Eduard tinc 30 anys i m’encanta viatjar, conèixer gent nova i la fotografia també!!!
Hola Edurad,
jo a l'agost no ho tinc massa bé, treballo a un lloc de costa i és quan tenim més feina, al Setembre per tu és impossible?
Jo al Setembre tindria disponibilitat d'uns 20 dies.
Ja em diràs quelcom.
Noor- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 02/12/2014
India
Hola Laia,
Jo fora de l'Agost fatal, l'empresa tanca tres setmanes, així que m'és impossible agafar-me tants dies fora de l'agost.
Espero que trobis algu amb qui poder anar-hi.
Que vagi molt bé!!
Jo fora de l'Agost fatal, l'empresa tanca tres setmanes, així que m'és impossible agafar-me tants dies fora de l'agost.
Espero que trobis algu amb qui poder anar-hi.
Que vagi molt bé!!
eduardvico- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 07/12/2014
Hola Laia i Eduard!
Em dic roser i em queda poc per tenir-ne 30, també
Estic com vosaltres: tinc ganes d'anar a l'India, a descobrir-la tal qual, amb la motxila l'esquena i anar fent.
Disponibilitat? Agost.
En parlem?
Em dic roser i em queda poc per tenir-ne 30, també
Estic com vosaltres: tinc ganes d'anar a l'India, a descobrir-la tal qual, amb la motxila l'esquena i anar fent.
Disponibilitat? Agost.
En parlem?
rosernq- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 06/04/2015
encara hi sóc a temps?
Hola nois,
Acabo de llegir els vostres missatges, i em preguntava si és que encara esteu epndent de fer o lligar aquest viatge, o potser uns ja són a l'índia i els altres encara no!
Sóc una noia de 32 anys, que sempre m'ha fet gracia viatjar a l'India, però sembla ser complicat trobar algú amb qui anar-hi!
Jo puc agafar-me uns dies de vacances al setembre, octubre, novembre o desembre! (no és que en tingui molts, perquè uns quants els agafo ara a l'agost!)
No sé si aquest cop encertaré!
Ja direu.
Gràcies
montserrat- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 02/08/2015
Hola; se que fa temps que heu escrit aquesta publicació però; avui m'he registrat i el que volia es fer el sud de l'Índia!! Digueu-me si ja ho heu fet o encara està oberta la proposta!!
Gràcies
Gràcies
Unena- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 17/10/2016