Transsiberià
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Transsiberià
Hola companys,
En un futur que espero que no sigui massa llunyà, recorrer Rússia des de Moscou a Vladavostok amb el mític transsiberià.
Algú te algun tipus d'informació ja sigui de preus i de recomanacions sobre els indrets que valgui més la pena visitar?
No tenia massa clar on publicar-ho a Àsia o Europa, o als dos...
En un futur que espero que no sigui massa llunyà, recorrer Rússia des de Moscou a Vladavostok amb el mític transsiberià.
Algú te algun tipus d'informació ja sigui de preus i de recomanacions sobre els indrets que valgui més la pena visitar?
No tenia massa clar on publicar-ho a Àsia o Europa, o als dos...
Coneguem- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 09/11/2009
Re: Transsiberià
Hola Coneguem !!!
La veritat és que no he fet el transsiberià, però m'encantaria... tot just fa pocs mesos el va fer la meva neboda, si vols et passo el seu correu i li pots escriure (això si et trigarà en contestar ja que està "perduda" per les muntanyes de Yunnan a la Xina), però de moment et volia passar una web d'una agència de viatges que fa aquesta ruta amb un tren de luxe (però que més enllà del tema pressupostari) et dona molts enllaços als llocs a visitar: ciutats, museus, llacs, ètnies, etc... i em sembla força interessant... es diuen AGAMA i és http://www.agama.cat/gwt010.htm
Espero que et serveixi... una forta abraçada !!!
Eduard
La veritat és que no he fet el transsiberià, però m'encantaria... tot just fa pocs mesos el va fer la meva neboda, si vols et passo el seu correu i li pots escriure (això si et trigarà en contestar ja que està "perduda" per les muntanyes de Yunnan a la Xina), però de moment et volia passar una web d'una agència de viatges que fa aquesta ruta amb un tren de luxe (però que més enllà del tema pressupostari) et dona molts enllaços als llocs a visitar: ciutats, museus, llacs, ètnies, etc... i em sembla força interessant... es diuen AGAMA i és http://www.agama.cat/gwt010.htm
Eduard
Re: Transsiberià
Moltes gràcies Eduard, la veritat és que hi ha força informació a la web de agama, tens raó que els preus són prohibitius, però fa molt bona pinta!
Si pots i em pots passar el mail de la teva neboda l'escriuré a veure que diu.
Moltes gràcies i una abraçada!
Si pots i em pots passar el mail de la teva neboda l'escriuré a veure que diu.
Moltes gràcies i una abraçada!
Eduard escrigué:Hola Coneguem !!!
Eduard
Coneguem- Nombre de missatges : 8
Data d'inscripció : 09/11/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH
» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Dc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH
» Cercador d'hotel econòmic
Dc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH
» Viatge al Marroc
Dt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina
» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Dl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna
» Africa el mes d'agost
Dj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena
» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena
» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche