Compartim Vivències
3 participantes
Pàgina 1 de 1
Compartim Vivències
--- Conxita Tarruell Llonch 15/01/06
Soc una viatgera que li agrada molt l'Àmerica Llatina. Si em voleu donar informació o les vostres experiències sobre algun d'aquests països us estaré molt agraïts. Jo he fet un diari personal sobre el Brasil i l'Equador. Ja em direu alguna cosa
Soc una viatgera que li agrada molt l'Àmerica Llatina. Si em voleu donar informació o les vostres experiències sobre algun d'aquests països us estaré molt agraïts. Jo he fet un diari personal sobre el Brasil i l'Equador. Ja em direu alguna cosa
Bé... jo només he estat per Mèxic i Guatemala... i sí que et puc dir que Mèxic és un pais al·lucinant que em va enamorar des del primer moment, però no sé exactament quin tipus d'informació t'interessa. Tu diràs.
petonets!
Bé... jo només he estat per Mèxic i Guatemala... i sí que et puc dir que Mèxic és un pais al·lucinant que em va enamorar des del primer moment, però no sé exactament quin tipus d'informació t'interessa. Tu diràs.
petonets!
Re: Compartim Vivències
--- vagamon 17/01/06
Per la meva part, he estat a Mèxic (molt poquet, no et puc donar bona informació), Costa Rica, Panamá, Colombia, Veneçuela, Cuba i Argentina.
Tal com diu el Tubabu, només has de demanar i t'explico gustosament!!!
Per la meva part, he estat a Mèxic (molt poquet, no et puc donar bona informació), Costa Rica, Panamá, Colombia, Veneçuela, Cuba i Argentina.
Tal com diu el Tubabu, només has de demanar i t'explico gustosament!!!
Nosaltres hem estat a Xile un parell de vegades durant un mes cada viatge. Coneixem la zona de Santiago i també des de Santiago fins a la frontera amb Perú. Si vols informació ja ho saps. De fet, en el meu blog (www.minobaviatger.wordpress.com), algun dia en parlaré d'aquests viatges.
Hola!! A nosaltres també ens encanta américa llatina.
Hem estat a Argentina, Xile, Uruguay, Peru, Ecuador, Panamà, República Dominicana, Costa Rica i Nicaragua. Si algú necessita informació sobre aquests països, al nostre web, hi anem penjant les recomanacions i informació per a que d'altres viatgers la puguin aprofitar.
www.lavueltaalmundo.net
Esperem que us sigui d'ajuda!!!!
Hem estat a Argentina, Xile, Uruguay, Peru, Ecuador, Panamà, República Dominicana, Costa Rica i Nicaragua. Si algú necessita informació sobre aquests països, al nostre web, hi anem penjant les recomanacions i informació per a que d'altres viatgers la puguin aprofitar.
www.lavueltaalmundo.net
Esperem que us sigui d'ajuda!!!!
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH
» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Dc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH
» Cercador d'hotel econòmic
Dc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH
» Viatge al Marroc
Dt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina
» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Dl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna
» Africa el mes d'agost
Dj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena
» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena
» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche