Perú, vacances solidàries
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Perú, vacances solidàries
--- corretge 03/05/07
Hola viatgers/res!!
Si us interessa fer un tipus de viatge diferent a Perú us puc recomanar un lloc en el que vaig ser-hi, en un barri de Lima que es diu Villa El Salvador. Es tracta d'una associació de joves que a canvi d'uns pocs euros acull a viatgers i els ensenya de la mà dels mateixos joves la realitat d'aquesta població. Els diners que recapten d'aquesta activitat es reverteix en activitats d'ajuda als mateixos joves (tallers ocupacionals, ajuda a mares adolescents, etc).
Jo hi vaig viure una experiència inoblidable, al costat de gent que val la pena de conèixer!
Si voleu més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi contestant aquest missatge.
Hola viatgers/res!!
Si us interessa fer un tipus de viatge diferent a Perú us puc recomanar un lloc en el que vaig ser-hi, en un barri de Lima que es diu Villa El Salvador. Es tracta d'una associació de joves que a canvi d'uns pocs euros acull a viatgers i els ensenya de la mà dels mateixos joves la realitat d'aquesta població. Els diners que recapten d'aquesta activitat es reverteix en activitats d'ajuda als mateixos joves (tallers ocupacionals, ajuda a mares adolescents, etc).
Jo hi vaig viure una experiència inoblidable, al costat de gent que val la pena de conèixer!
Si voleu més informació, no dubteu en posar-vos en contacte amb mi contestant aquest missatge.
Re: Perú, vacances solidàries
--- Marta i Gerard 25/06/07
Hola,
visitarem Perú el proper mes d'agost, i ens ha semblat força interessant l'oferta que tu planteges en aquest fòrum. Ens podries donar una mica més d'informació sobre aquesta associació i sobre com contactar amb ells?
Moltes gràcies per avançat per la teva col·laboració.
Salutacions,
Marta i Gerard
Hola,
visitarem Perú el proper mes d'agost, i ens ha semblat força interessant l'oferta que tu planteges en aquest fòrum. Ens podries donar una mica més d'informació sobre aquesta associació i sobre com contactar amb ells?
Moltes gràcies per avançat per la teva col·laboració.
Salutacions,
Marta i Gerard
Re: Perú, vacances solidàries
Hola!!
L'asociació té una web mitjantçant la qual hi podeu contactar
www.casaalternativajoven.org
Nosaltres hi vem ser en la nostra primera volta al mòn i hi vem conèixer a gent super maca!
Una abraçada desde www.lavueltaalmundo.net
L'asociació té una web mitjantçant la qual hi podeu contactar
www.casaalternativajoven.org
Nosaltres hi vem ser en la nostra primera volta al mòn i hi vem conèixer a gent super maca!
Una abraçada desde www.lavueltaalmundo.net
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH
» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Dc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH
» Cercador d'hotel econòmic
Dc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH
» Viatge al Marroc
Dt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina
» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Dl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna
» Africa el mes d'agost
Dj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena
» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena
» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche