Seguretat a Zàmbia
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Seguretat a Zàmbia
--- lluis76 29/01/08
Tinc la inteció de viatjar a Zambia aquest estiu, algú sap com està aquesst país pel que fa al a seguretat? He mirat la pagina del ministeri i no el deixa gaire bé...
Moltes gracies!
Tinc la inteció de viatjar a Zambia aquest estiu, algú sap com està aquesst país pel que fa al a seguretat? He mirat la pagina del ministeri i no el deixa gaire bé...
Moltes gracies!
Re: Seguretat a Zàmbia
--- JordiM 13/02/08
Jo t'animaria a anar-hi sense cap por. Com diuen allà Zambia is Real Africa. Vaig estar al mes d'octubre 2007 a Malawi i al South Luangwa National Park. Es una part molt petita de tota Zambia, però cap problema, molt al contrari. La gent es oberta, somriu i et parla.
Anims !!!!
Jo t'animaria a anar-hi sense cap por. Com diuen allà Zambia is Real Africa. Vaig estar al mes d'octubre 2007 a Malawi i al South Luangwa National Park. Es una part molt petita de tota Zambia, però cap problema, molt al contrari. La gent es oberta, somriu i et parla.
Anims !!!!
Re: Seguretat a Zàmbia
jo n'acabo de tornar despres d'un mes i no he tingut cap problema de seguretat enlloc, ni a lusaka ni a livingstone ni als autobusos entre diverses poblacions, ni als parcs naturals (que per cert, son excepcionals). Només cal prendre la precaucio de no moure's sol de nit per les ciutats i demanar sempre si el lloc és segur a la gent del país, ells ho saben millor que ningú, i millor que el ministeri (no hi ha ambaixada espanyola a zambia aixi que... què han de saber!) Els zambians son molt oberts i agradables. Sort en el viatge!!
pd.el visat d'una entrada son 50usd, i el de doble entrada (per si vas a malawi o a zimbabwe i tornes) son 80 usd. El fan a la fontera.
pd.el visat d'una entrada son 50usd, i el de doble entrada (per si vas a malawi o a zimbabwe i tornes) son 80 usd. El fan a la fontera.
grenyut- Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 06/11/2009
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH
» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Dc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH
» Cercador d'hotel econòmic
Dc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH
» Viatge al Marroc
Dt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina
» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Dl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna
» Africa el mes d'agost
Dj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena
» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena
» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche