Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Egipte EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Egipte EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Egipte EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Egipte EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Egipte EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Egipte EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Egipte EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Egipte EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Egipte EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge

Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Egipte

2 participantes

Egipte Empty Egipte

Missatge  fonamental Dl Oct 13, 2008 11:16 pm

--- Lola 31/08/08

Vull viatjar aquesta tardor a Egipte però viatjo sola, per una banda, voldria informació del país i possibles agències de viatges que ho preparin be, encara que al Caire voldria anar per lliure.
Voldria saber si algún està interessat/da en aquest viatge i vol que anem plegat.
Moltes gràcies
Admin

Nombre de missatges : 87
Data d'inscripció : 08/10/2008
Ubicació : Barcelona

http://lagrantravessa.blogspot.com

Tornar a dalt Ir abajo

Egipte Empty Re: Egipte

Missatge  costabrava Dc Oct 15, 2008 7:11 pm

Hola, potser arribo tard per respondre...

No et puc ajudar gaire ja que només he estat a el Caire i Alexandria. Fas bé de fer el Caire per lliure, només necesites un taxi i una guia. Suposo que ja t'hauran dit que la ciutat es un caos, però molt i molt, o t'agrada o et venen ganes de marxar.

He estat tres vegades a la ciutat i realmente no hi acabo de trobar la gràcia. La primera vegada ho trobes curiós, després et va decepcionant, al igual que les piramides que per a mi es la decepció més gran que he tingut a la meva vida, i mira que les he vistes les tres vegades perqué em deia a mi meteix que no podia ser que fos allò el que portava tanta gent de turisme allà. En fin, que segur que jo sóc el equivocat ja que segueix siguent un destí de primer ordre. Busca un bon hotel, si vols et puc donar alguna referència... ah, i compte amb el que agafis ja que fa dos mesos en un hotelàs (el Gran Hyatt concretament) a l'hora de dinar ens varem adonar que no serveixen begudes alcohòliques (cosa rara al país). Ens va tocar fer la cervesseta a un altre lloc.

Sort!

costabrava

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 14/10/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt