Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Viatge al Marroc EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Viatge al Marroc EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Viatge al Marroc EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Viatge al Marroc EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Viatge al Marroc EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Viatge al Marroc EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Viatge al Marroc EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Viatge al Marroc EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Viatge al Marroc EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Viatge al Marroc

Ir abajo

Viatge al Marroc Empty Viatge al Marroc

Missatge  mariaroca Dl Gen 19, 2015 12:27 am

He estat 2 vegades al Marroc i espero poder estar-ne unes quantes més (ja estic pensant en setmana santa)... m'encata perquè és un canvi cultural molt gran i el tenim a dues passes...

La primera vegada i a l'aventura, vaig fer: Fez, Meknés, Rabat, Casablanca, el Jadida (fins aquí amb tren). De El Jadida vam anar en Gran Taxi a un petit poblet que és el paradís de les platges: Oualidia. De Oualidia, vam anar a Safi, també amb Gran Taxi i de Safi a Marrakech en tren.
Durant aquests dies vam contactar amb un noi Bereber, que ens va muntar un viatge de 5 dies cap al deset de Merzouga- Erg Chebbi. Primer no les teniem totes... però va resultar ser: UNA GRAN EXEPERIÈNCIA!!! Anavem amb un 4x4 amb un noi bereber que ens feia de guia, ens explicava un munt de coses, ens portava a llocs no turístics, s'adaptava a allò que voliem fer, tant en ruta com en horaris.
La ruta: Marrakech- Alt Atles- Telouet- Ait Ben Haddou- Ouarzazate (1 nit)-valle de rosas- valle de Dades (1 nit)- dedos de los monos (una de les coses que em va impresionar més)-  Valle de todra- Erfoud- Rissani (molt recomanable visitar el mercat, super autèntic) Merzouga (1 nits)- merzouga desert, menjar pizza bereber, excursió amb dromedari i arribada a jaima (1 nit)- Alnif- Zagora (1nit)- Zagora- Ouarzazate- Marrakech. El preu molt bé i els lloc on ens allotjavem impresionant...

A destacar els dos dies que vam estar a Merzouga i al Desert... vam estar amb els seus amics, ens convidaven a dinar a les seves propies cases... una experiència molt autèntica, de debó.

Si ho haguessim sabut haguessim fet tot el viatge per Marroc amb ells. per no preocuparte de trens, taxis... el preu molt moderat i viatges ben tranquil.

La segona vegada, vaig viatjar sola fins a aeroport d'Errachidia (està a 1'45h de Merzouga) i vaig fer una ruta amb els mateixos, per la zona de pobles propers a Merzouga. Una gran experiència també.

Si algú li pot interessar l'experiència o necessita alguna informació pot contactar amb mi (mariaibramo@gmail.com) i us passo el contacte del noi bereber amb qui vaig pactar viatge: nomad.berber@gmail.com o visiteu www.marruecos-morocco.com

mariaroca

Nombre de missatges : 5
Data d'inscripció : 17/11/2014

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum