Viatgem plegats
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Últimos temas
» WEB INTERESSANT - COMPARADOR DE VOLS
Sobre Mali EmptyDt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH

» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Sobre Mali EmptyDc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH

» Cercador d'hotel econòmic
Sobre Mali EmptyDc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH

» Viatge al Marroc
Sobre Mali EmptyDt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina

» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Sobre Mali EmptyDl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna

» Africa el mes d'agost
Sobre Mali EmptyDj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo

» Nova york
Sobre Mali EmptyDl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena

» India
Sobre Mali EmptyDl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena

» Viatges pel 2016
Sobre Mali EmptyDs Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche

Companys de viatge


Viatge Addictes

La Gran Travessa

La Gran Travessa

Sobre Mali

3 participantes

Ir abajo

Sobre Mali Empty Sobre Mali

Missatge  perfectdayjosep Dv Gen 16, 2009 1:58 am

Hola, em dic Josep i mai no he estat a l'Àfrica sub-sahariana. He viatjat bastant però suposo que les notícies tan tràgiques que es podien llegir als diaris o que es poden veure per la televisió, m'han fet tenir una por una mica irracional d'aquesta part del món. Però d'aquest any ja no passa. Aquest estiu me'n vaig a Mali amb dos amics. M'encantaria que la gent que hi hagués estat em dongués algun consell. Moltes gràcies per avançat i felicito a la gent de "Viatgem plegats" per aquesta iniciativa del blog.

Bé, si voleu conéixer una mica més de mi, aquí us deixo dos adreces de blogs on podreu veure fotos i escrits de viatges meus:

http://www.baobabs-josep.blogspot.com

http://www.flickr.com/photos/perfectdayjosep

Fins una altra!!!

Josep

perfectdayjosep

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre Mali Empty Re: Sobre Mali

Missatge  Beatriz Ds Maig 09, 2009 5:39 pm

Hola Josep!

Jo vaig estar a Mali fa dos estius i wow! és un pais digne de visitar! Has de tenir en compte que és el tercer país més pobre del món i només posar els peus allà ja t'estaran demanant calers. Vaig anar amb un grup d'amics i només portavem els bitllets i la guia, però un cop allà uns tios que deien que eren d'una empresa turística ens van estar persuadint perquè els contractessim. Jo crec que va ser el millor que vam poder fer, perquè allà no hi ha RES preparat pel turisme, RES, RES, els busos públics, si és que passen ho fan sempre a hores que ni saps i a llocs o ni tan sols marquen les parades. Vam anar només un cop i no podiem ni respirar de tantes persones que hi erem i casi morim de lo pajaro que era el conductor.. A més si vols fer la major part de Mali, en transport públic necessitaries dos mesos mínim.
Llocs que no et pots perdre: Tumbuctú, arribant-hi en pinza, País Dogon, Djenee, Bamako, Mopti. Nosaltes dormiem a l'aire lliure amb les moskiteres en forma de tenda de campanya per evitar els moskits, i a l'intemperie, res d'hotels, moltes vegades a sobre les cases. No hi ha agua corrent en gairebé tot el país, aixó sí, la Coca-cola arriba a tots els indrets. Hi ha aigua en ampolles, això no problem. I tot, es molt, molt barat. Amb les frances está bé encara que no es com el de França.
Bueno, si estàs interessat en alguna cosa en concret em dius a veure si et puc ajudar. L'unica guia que vaig trobar és la trotamundos de Mali i Burkina però és una mica merda..
El visat te'l pots fer allà mateix, i si vas via Casablanca compte que la meitat de les maletes no arriben a Bamako fins al dia següent! A nosaltres ens van trigar dos dies!

Bueno, sort! I ànims que és un país meravellós!

Bea

Beatriz

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 09/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre Mali Empty Sobre Mali

Missatge  perfectdayjosep Ds Maig 23, 2009 3:26 pm

Moltes gràcies Beatriz per la resposta. La qüestió és que sí que fem escala a Casablanca. Així doncs, preparem-nos pel pitjor i mentalitzem-nos que potser ens passem els primers dies de viatge a Bamako. Moltes gràcies!!!

perfectdayjosep

Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 16/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre Mali Empty Mali

Missatge  ulldellebre Dv Ago 21, 2009 2:36 pm

Hola a tothom,

soc un dels companys que acaba de tornar de Mali amb en perfectdayjosep (que ha escrit en aquest fil) i nomès volia dir que ens ho hem passat molt bé, que tot ha estat més fàcil del que havíem imaginat, i convidar a tothom a conèixer aquest pais de l'Africa negre.

salut!!

ulldellebre

Nombre de missatges : 1
Data d'inscripció : 21/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre Mali Empty Re: Sobre Mali

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum