Veure l'informació de cada consulta
Pàgina 1 de 1
Veure l'informació de cada consulta
Hola moderadors/es
Primer de tot, felicitats per la feina feta i moltes gràcies !!!
Desconeixo si tècnicament és possible, però crec que podria ésser interessant fer una petita modificació en la presentaicó dels temes per fer-los més atractius, m'explico:
Quan ets a la primera pàgina, la d'entrada, i veus l'index, es dibuixen tots els temes (presentació, general,informació i consultes, etc...) en quatre columnes (zona, temes, missatges i darrer missatge). En aquesta darrera columna (darrer missatge) s'indica data, hora i persona que ha fet l'entrada, però penso que estaria molt bé si pugués sortir també el títol de la consulta... no se si m'he explicat gaire bé... penso que així a cada apartat es veuria més clarament els tipus de consultes sense haver d'entrar en la secció... digue-me punyetero si voleu
De nou moltes felicitats i moltes gràcies !!!
Eduard
Primer de tot, felicitats per la feina feta i moltes gràcies !!!
Desconeixo si tècnicament és possible, però crec que podria ésser interessant fer una petita modificació en la presentaicó dels temes per fer-los més atractius, m'explico:
Quan ets a la primera pàgina, la d'entrada, i veus l'index, es dibuixen tots els temes (presentació, general,informació i consultes, etc...) en quatre columnes (zona, temes, missatges i darrer missatge). En aquesta darrera columna (darrer missatge) s'indica data, hora i persona que ha fet l'entrada, però penso que estaria molt bé si pugués sortir també el títol de la consulta... no se si m'he explicat gaire bé... penso que així a cada apartat es veuria més clarament els tipus de consultes sense haver d'entrar en la secció... digue-me punyetero si voleu
De nou moltes felicitats i moltes gràcies !!!
Eduard
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum
Dt Jul 14, 2020 11:07 am por ANAAH
» Cotxes de lloguer tarifa lowcost
Dc Jun 24, 2020 2:34 pm por ANAAH
» Cercador d'hotel econòmic
Dc Jun 24, 2020 2:29 pm por ANAAH
» Viatge al Marroc
Dt Mar 05, 2019 5:18 pm por Cristina
» algunes companyes que em vulguin acompanyar?
Dl Jul 17, 2017 7:46 pm por duna
» Africa el mes d'agost
Dj Mar 16, 2017 7:15 pm por filo
» Nova york
Dl Oct 17, 2016 2:38 pm por Unena
» India
Dl Oct 17, 2016 2:22 pm por Unena
» Viatges pel 2016
Ds Mar 19, 2016 7:36 pm por meriche